förlåt!

Heej! asså förlåt för att det inte blev nån bloggning igår men jag var ju hanna hela dagen och sen hade vi träning på kvällen så jag kom hem ungefär halv 10 och då duschade jag och sen kollade på tv så orkade inte blogga :) idag kommer det inte heller bli så mycket bloggning för idag går jag i skolan till kl. 4 och sen måste jag hem och börja packa till cupen!! :D vi åker på fredag eftermiddag till Västerås och kommer hem på söndag så i helgen blir en liten bloggpaus :) men iaf, sen när jag packat klart idag så ska jag på konfa möte kl. 7 och jag vet inte hur länge det håller på men jag slänger antagligen in ett inlägg ikväll när jag kommer hem! ha en bra dag så ses vi, puss!♥


tagen från Jessies blogg!


Kommentarer
alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-28 11:09:38
URL: http://kisskill.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0