aaaajj

sitter och tröst äter kladdkaka för min visdoms tand (?) håller på att växa upp och det göra så j.ä.v.l.a ont så jag behövde till och med ta en alvedon förut... aja, igår var det kräftskiva och det var jätte gott och kul :) julia kom ungefär 9 till mig och vi typ gick en promenad, såg på film, käka chips och hade det myys! vi vaknade 10 idag och vi har gått runt på lite olika ställen och frågat om extra jobb men fick tyvärr inget jätte bra svar -.- sen har vi badat, cyklat och ätit glass :) nu ska jag sätta på en film jag fick låna av julia, en shopaholics bekännelser. bloggar mer ikväll, puss!♥
2 bilder från idag:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0