igår - långt inlägg

Heej! tänkte berätta lite om vad som hände igår eftersom jag inte hann blogga på kvällen ;) jag träffade aldrig hanna förens hon kom till mig vid typ 5. vi satt och snacka lite och sen åt vi ganska tidig middag och vid 6 stack vi till bussen och åkte till Vällingby för att se på bio! bion började lite efter 8 så vi hann gå och kolla i lite affärer innan (a) vi såg Baksmällan 2 och den var skit kuul! haha, och vi var nästan ensamma i hela biosalen. bion slutade typ 10 och då skulle pappa komma och hämta oss men vi hittade inte honom så vi gick typ runt i hela vällingby och letade i 20 minuter och stötte på både snattare och fyllisar! kom hem vid 11 nån gång iallafall och var ganska trött så somnade typ halv 12. idag så har jag inte bestämat vad jag ska göra men jag och mamma ska typ dra ner till ica snart och handla men i hörs senare, puss!♥


snygga bilder från igår^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0