igår

ska åka om ett tag så hinner skriva lite snabbt ;) igår på dagen så typ chillade jag bara men sen på eftermiddagen var jag med chillen en stund och sen vid halv 7 så cyklade jag, jessie och chillen till vallen och kollade lite. haha, det var jätte tråkigt där så vi typ köpte godis, red bull och satt och snackade ett tag och stötte på lite snö mitt i augusti (a) sen vid 8 drog vi till ica och köpte chips och dipp och sen cyklade vi till jessie och såg på film, myys! jag och chillen åkte hem vid halv 11 tror jag :) men nu hinner jag inte blogga mer för nu ska jag åka men vi ses när jag kommer hem, puss!♥
bilder från igår:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0