kräftskiva utan kräftor igår

Heej! igår kväll var det kräftskiva längre ner på gatan med massa grannar och annat folk och vi (jag + familjen) hade inte tänkt att gå men sen när vi hade käkat middag så tog vi med oss lite chips och småsaker och gick dit ner och satte oss :) satt och snacka med Vera och Sandra hela kvällen så det var väldigt kuul! gick lite efter tio och satte på SATC och åt lite chips^^ nu har jag precis duschat och vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen men sen i eftermiddag/kväll så är det typ massa grejer vid träkvista vallen, jag tror det är fotbollsmatcher, innebandymatcher, hockeymatcher och sen lite senare är det typ live band så jag kanske går dit och kollar lite om nån vill hänga med mig!? (aa) nu ska jag fixa iordning mig lite men vi hörs under dagen, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0