suuuper kul kväll igår!

Heej! vaknade runt 10 idag och har precis käkat frukost och nu sitter jag i min one piece och kollar ut i regnet, haha idag kommer jag inte gå ut nångång tror jag (a) iaf, igår var sjuuuukt kul asså :DDD vi drog in vid 3 typ och kollade på jessies kompis som dansade på lilla scenen. sen gick vi och shoppade lite och sen gick vi och åt kina mat i kungshallen :) när vi käkat så stack vi till ung och lyssna på musiken och lite senare så gick både jessie och joanna hem så då var det bara jag, chillen och julia kvar och vi stog och dansa i regn och belv dyng sura men vi hade skit kuul! kom hem vid 20 i 12 ungefär tror jag. tog tyvärr inga bilder men jessie hade med sin kamera så kanske "lånar" några bilder av henne sen ;) Ha det bra, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0