tips!

har en filmsida som jag tänkte tipsa om för jag tycker den är jätte bra! :) sidan heter www.letmewatchthis.ch och där kan man se typ vilken film som helst och just nu håller jag på att se DH säsong 2 där! ibland funkar inte sidan så då får man bara vänta en stund -.- men iaf.. när ni valt en film så tipsar jag om att när det kommer upp massa olika versioner så välj mega video eller putlocker för dom är bäst ;) och man behöver inte ladda ner eller logga in eller nånting, det är bara att välja en film, välja en version och börja titta!
hoppas ni hittar bra filmer, puss!♥
www.letmewatchthis.ch

så här ser det ut och dom bästa/nyaste filmerna finns under watch featured movies som står ungefär högst upp ;)

lycka till!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0