2011.. ett bra år leder till ett långt inlägg med många bilder

då är snart året 2011 slut och jag kan säga att det har hänt otroligt mycket,
 både jävligt bra saker och lite mindre bra.
jag har kommit närmare flera vänner, jag har fått världens bästa pojkvän, jag har varit med om nya
 och galna saker, förlorat morfar, konfirmerat mig, rest
 och massa fler minnen som jag inte tänker berätta här för det skulle ta flera år (aa)
hoppas 2012 också blir minst lika bra för då kommer det bli bättre än bäst! ;)

här är massa olika bilder från året♥

januari 2011



februari 2011



mars 2011



april 2011





maj 2011







juni 2011



juli 2011



augusti 2011





september 2011





oktober 2011





november 2011


december 2011






sjukt vad livet går fort egentligen..
känns som om det var igår det var sommar liksom.
man borde ta vara på varje dag som går och leva som om det
vore den sista men det gör man ju inte, man tänker att det är en helt
vanlig dag, precis som alla andra och sen börjar nästa dag som vanligt.

jaa, innan vi går över till 2012 vill jag bara säga
 att hoppas ni har haft ett toppen år
och till alla mina älskade vänner, jag älskar er!♥


Kommentarer
sara

har du adopterade syskon? Jättesöta iaf! :)

2012-01-01 19:19:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0