22 December

Heej! nu äre äntligen jullov och det är julafton om två dagar! känns verkligen inte som det men det ska bli riktigt mysigt!^^ aja, igår var det ju iaf julavslutning i skolan och det var en liten julshow och sen fick man sina betyg, ganska nöjd faktiskt :) sen drog jag och Simon in till stan och käka jätte god lunch och så köpte jag lite julklappar till släkt och vänner. fick super gulliga julklappar på kvällen av älskling också!♥ vi hade det mysigt hos älskling hela kvällen igår och jag kom hem idag runt 11. nu har jag precis vart i centrum och kollat lite mer julklappar och sånt :) nu ska jag chilla lite framför en film så vi hörs, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0