heeelg!

Heej! så jävla skönt med helg nu asså! har haft två prov den här veckan och det är skit skönt att dom är över nu :) har två prov till innan jullovet och sen kan man bara strunta i att tänka på skolan! :D aja, vart ganska skön dag idag med tacos till lunch i skolan, inte helt fel för engångsskull.
ikväll vid typ halv sju kommer älskling hit så det ska bli mysigt :) sen imorgon så ska jag bara på dagen hjälpa mamma att baka lite lussebullar och pepparkakor tror jag. sen på kvällen ska jag och Hanna gå på Breaking Dawn och ha det kuul, riktigt niice! sen på söndag så ska jag och familjen och några andra gå på julmarknad i Sigtuna och sen på eftermiddagen ska jag spela match i sigtuna så det blir att åka direkt från marknaden till matchen ;) känns som om det kommer bli en bra helg men vi hörs, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0