igår och idag

igår:
Hade det galet kuul med Hanna igår när vi bla. sprang runt i stan, blev dissade av tanter på tunnelbanan, åkte till Vällingby, träffade på fyllon, käkade middag och såg på bio. (aaa) 
New years eve var verkligen skit bra och värd att se så jag tycker ni borde gå och kolla på den! ;)
kom hem runt 9 tiden igårkväll.

idag:

har precis duschat och börjat packa lite smått eftersom om typ 2-3 timmar åker jag och la familia till några kompisar och ska fira nyår där. kommer även sova över där för att dom bor ganska långt bort men det ska bli kul! kommer därför inte blogga så mycket idag eller imorgon men ett litet speciellt nyårs inlägg har jag fixat iaf som kommer upp i eftermiddag så checka in då ;)
Ha det bäst och hoppas ni får en toppen kväll! puss!♥

kolla trailern så lovar jag att ni vill se den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0