jungfrusund

Heej! idag på förmiddagen så var jag och lillasyster och badade i södran en stund :) sen så har jag varit i jungfrusund i princip hela dagen! det var värsta jippot (?) där för det var typ båt tävling, massa helikoptrar som flög och startade där och så var det massa musik och grejer, lite kul! sen efter vi hade vart där och kollat en stund så gick vi hem till min moster och badade och åt lite snacks :) nu har jag precis ätit middag och ska snart äta massa jordgubbar med nutella :D mamma har typ köpt 15 liter jordgubbar så jag kan säga att vi har ganska mycket^^ kommer inte blogga mer idag men vi ses imorgon, puss!♥

jag och syster<3

alla 15 liters jordgubbar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0