öland imorgon

Heej! har inte orkat blogga idag och kommer inte orka blogga mer än det här idag men jag tänkte skriva ett inlägg innan jag åker till öland :) idag har jag bara packat klart allt, duschat, rakat benen, laddat ner ny musik till mobilen och ipoden och sen fixat lite här hemma eftersom jag ska vara borta i 3 veckor. jag, mamma och tilde åker buss ner till öland imorgon kl. 9 på morgonen! kommer inte ha min dator med mig första veckan så första veckan kommer det bara bli lite tråkigt mobilblogg inlägg utan bilder (om det är någon som vet hur man lägger in bilder på ett mobilinlägg så svara gärna!) men sen när det gått en vecka så kommer pappa ner och han tar med min dator då så då kommer det säkert in bilder och lite mer roliga inlägg ;) nu ska jag käka lunch men jag kanske bloggar imorgon på bussen och när jag har kommit fram till huset :) vi kommer komma fram typ 4 så då kanske jag hör av mig ;) Ha det super så ses vi, puss puss!♥

2 bilder från förra sommarn jag var på öland.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0