pack dag

Godmorgon! :) idag så ska jag bara vara inne och packa till öland som jag åker till på torsdag morgon. måste ladda ner musik till min iopd också! kommer nog slänga in lite inlägg idag eftersom jag bara ska vara hemma ;) men innan jag börjar packa tänkte jag berätta om går dagen. jag + familjen åkte till min moster som bor i jungfrusund vid 3 och mina andra kusiner var också där! vi fikade och helt plötsligt när vi satt ute på tomten och åt tårta som kommer det en polis helikopter och landar på min mosters uppfart! haha vi trodde först typ att det hade hänt nått men dom skulle typ bara kolla en bensin läcka i vattnet utanför marinan :P sen när poliserna kollat läckan fick vi gå i helikoptern och kolla (a) hehe^^ sen var vi där hela kvällen och åt middag och jag kom hem vid typ 9 tror jag. här kommer lite bilder från igår:

släckten står och kollar i helikoptern

när den lyfter

jag och alexander♥

nu ska jag börja fixa iordning mig och börja packa, vi hörs senare!
puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0