sista inlägget

Heej! har precis ätit kroppkakor så nu är jag proppmätt! idag har jag bara varit hemma och läst min bok och sen på eftermiddagen så gick jag och pappa 8,5 km på 1 timme och 12 minuter (stolt^^) så det blev lite träning idag också :) nu ska jag gå ut och spela krocket med lillasyster och jag kommer inte blogga något mer ikväll så vi ses på fredag när jag kommer hem ;) fast ni får ju några tidsinställda inlägg. men aja, ha det bra, puss!♥


just nu.. ser ni min lugg? den är jätte lång för jag har inte klippt den på
ett tag så snart ser jag väll inget (a) när jag kommer hem MÅSTE jag gå
och klippa mig ;)
aja nu ropar syster.. PUSS!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0