fredag

Heej! har hunnit göra massa grejer idag förutom att blogga ;) på förmiddagen så fortsatte jag med att måla staketet lite och sen var det bara att äta en snabb lunch för sen bar det av till badhuset för tilde hade simskole-uppvisning och hon var såklart jätte duktig! efter uppvisningen så åkte vi och handlade middag och åkte och badade en stund. efter badet så åkte vi hem och pappa och jag bytte kläder och sen stack vi på en powerwalk som blev 8 km lång och det gick på 1 timme och en kvart så nu kan jag säga att jag är helt slut.. oo juste, asså igår kväll/natt så var det värsta åskovädret här utanför öland. när vi skulle sova så blixtrade det var tredje sekund och sen helt plötsligt blev det kolsvart, då gick strömmen och jag läste på nyheterna idag att det hade vart 30.000 blixtrar bara inatt :O aja, nu ska jag duka men vi hörs ikväll :) puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0