ett fyllo på besök

Godmorgon! :) sitter här i pyjamas och orkar inte klä på mig XD Haha asså det hände en så sjuk grej igår när vi var hos kussarna på kvällen!
vi var ute både vuxna och barn och spelade fotboll och så helt plötsligt kommer en kille (ett riktigt fyllo) klättrande över staketet från en annan tomt med 2 stora stenar i händerna, och så ställer han sig i mitten där vi är och lägger ner stenarna och typ står och vinglar och babblar och alla vi står typ bara och glor. sen säger typ min pappa: jag tror du ska gå nu! och så säger fyllot typ ja och tar upp stenarna och går igenom häcken ut på gatan och ställer sig där. och så börjar han knyta skorna och sen börjar han typ säga ganska högt: "Det är lugnt, jag kan bära dom är stenarna! Dom är lätta!" och så tar han upp dom igen fast det tar typ nån minut innan han får upp dom och så vinglar han iväg och så går han typ in på en annan tomt.. hahah asså vi bara stog och garva åt honom för han såg jäkla dum ut :D haha

aja, snart kommer ni få massa (men absolut inte alla) bilder från London ;)
puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0