Glaad midsommar :)

Heej och glad midsommar :) jag skulle egentligen åkt till malmköping (?) till några kompisar idag men vi ska inte dit så vi ska fira midsommar hos kussarna istället :) håller på att fixa iordning mig just nu och klär på mig. tänkte berätta ltie om vad jag har gjort i London så det här kommer nog bli ett ganska långt inlägg ;) jag kom dit i lördags på morgonen och åkte hem igår kväll så har hunnit med ganska myclet saker! vi har vart på madame tusssauds, åkt London Eye, sett Big Ben och Tower Bridge, shoppat massor på oxford street och andra gator och marknader, ätit ute och gjort lite mer saker :) har massa bilder som jag ska visa sen men det kommer jag nog
inte göra idag tror jag så dom får ni imorgon. men nu ska jag gå och fixa lite saker men vi hörs senare, puss!♥

jag som typ e hyper av att ha kommit till London..^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0