allt packat och klart!

Har precis duschat och rakat benen och ska snart måla tånaglarna :) det är inte långt kvar nu tills vi åker asså! :)) idag så har jag typ haft fullt upp hela dagen, var hos Chillen hela förmiddagen till 12 och då kom hanna till mig. sen så började vi 13.25 och åd hade vi typ fest i klassen :D hade 2 tårtor, 2 kladdkakor, 4 pommac och massa kakor! snacka om tjockis klass :$ sen så slutade "festen" lite innan 4 och efter det var det vårshow och den slutade halv 6. direkt efter vårshowen cyklade jag till min lillasyters skola för hon hade typ picknik där med sin klass så då käkade jag där :) sen åkte jag + familjen hem till mórmor och fikade för hon fyller år idag, Grattis mormor! sen kom jag hem lite innan 8 och nu sitter jag här :) puuss!♥

bildbrist..

Kommentarer
A N G E L I J N A

http://youtu.be/Y8uKAZvZi6k

2011-05-26 21:37:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0