*långt inlägg*

Godmorgon! :) blev lite dålig uppdatering igår men hade fullt upp hela dagen. var i skolan till kl. 3 ungefär och då cyklade jag och chillen hem till henne och så packade vi typ till imorgon, asså det är helt sjukt att vi åker imorgon! :O aja, var typ hos chilleen dagen tills vi åkte till träningen. där fikade vi och hade det kul för det var avslutning :) kom hem lite efter 9 och då duschade jag och satte mig i soffan och kollade på Grey's. dte vra min dag igår och nu ska jag berätta vad som händer idag! idag börjar jag halv 2 för det är typ vårshow kl. 4 så då får vi lång sovmorgon för vi slutar sent :) ska snart gå till chillen tror jag och vara där hela förmiddagen och äta lunch :) sen vid 12 kommer Hanna till mig så då ska jag vara med henne en stund innan vi går till skolan. bloggar mer ikväll när jag kommer hem ;) Ha en bra dag, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0