vädret gillar vi!

Heej! har precis ätit middag och ska snart slänga mig in i duchen :) idag var det friidrottsdag på vallen och det var väldigt varmt och jag brände min rygg men men.. har blivit brun iaf!^^ slutade kl. 12 på vallen och sen hade vi en havltimmes lektion i skolan så vi slutade halv 2 och då gick jag hem till Chillen och var där hela eftermiddagen. har legat på gräsmattan och stekt i solen, sprungit efter glassbilen och köpt glass, spelat spel och har haft det mys♥ ikväll blir det att plugga till matteprovet vi har imorgon och plugga lite spanska men nu ska jag duscha så vi hörs efter ;) puss!♥

sommar!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0