ambulans & sjukhus

är hemma från skolan idag dels för att jag är sjuk och för att jag kom hem från sjukhuset halv tre inatt... igår vid halv tio hände nämligen en sak som var ganska läskig faktiskt!
jag skulle gå ner och borsta tänderna typ och så började jag helt plötsligt blöda näsblod. jag kände inget speciellt först men efter en stund började jag känna mig svimmfärdig och jaa, jag svimmade.. vet inte riktigt vad som hände under jag var avsvimmad/medvetslös men jag hade tydligen kramper i några sekunder. jag kommer ihåg att när jag vaknade så var jag typ chockad och hade lite svårt att andas och så hörde jag mamma prata i telefon i bakrunden, hon pratade med ambulansen. ambulansen kom och jag åkte med in till sjukhuset. var där till 2 inatt så är ganska trött just nu. varför allt det här hände var typ ingen speciell orsak så det kan typ hända igen :S
haha fan vilket depp inlägg det här blev men nu vet ni iaf vad som hände ;)
Ha det bra, puss!♥

Kommentarer
Rebecca

Neee vad läskigt! Har typ fobi för sånt, hoppas att det inte händer igen! :/// <3

2011-11-28 21:51:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0