helg!

Heej! nu är det äntligen helg men det känns som om den här helgen kommer gå as fort!
det här händer i helgen:

ikväll: vid kvart i 7 hämtar Simon upp mig och så åker vi hem till honom och där sover jag över, myys!

Lördag: vaknar upp hos älskling och tar en buss hem vid 11. bara hem och byta om, käka och sen äre match mot Rotebro som gäller!! tagggaa tjejer! (aaa) efter matchen måste jag skynda mig hem och duscha och fixa mig för sen drar jag + familjen till några kompisar och är där hela kvällen (kanske sover över där)

Söndag: är hemma och chillar hela dagen som det ser ut just nu, kanske pluggar lite. har inte så mycket bestämt än ;)

så ser min helg ut och jag uppdaterar mer ikväll eller imorgon :) Ha det bra, puss!♥

man får bjuda på sig själv eller vad säger ni? ;) 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0