igår och idag

Heej! hann ju somsagt inte blogga så mycket igår så tänkte berätta lite kort om vad som hände under dagen. först var det ju skola till typ 3 och efter den gick jag hem till Chillen och jag skulle hjälpa henne att städa huset och det var typ den bästa storstädningen jag har gjort asså (aaa) hittade en ny bästavän och så hade jag liite kuul medan chillen försökte städa xD sen vid halv 6 gick jag hem och käkade tidig middag för sen vid halv 7 så hämtade älskling upp mig och så åkte vi hem till honom :) riktigt mysigt!♥
idag så kommer det bli riktigt nice kväll/natt! ska gå hem till Chillen efter lunch och hjälpa henne fixa allt tills alla girls kommer ikväll :DD kommer antagligen inte blogga nått i eftermiddag/kväll så ni får uppdatering med säkert massa bilder imorgon ;) lägger kanske in kvällens outfit lite senare. Ha en super dag för det kommer jag att ha! puss!♥

happy girl! xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0