mycket text

Heej! idag har det varit en ganska bra dag men ändå lite kaos här och där. dagen började med spanska och då kan man ju säga att vår lärare har förändrats från "snälla Jaquline" till "stränga Jaquline" hahah fick iaf tillbaka mitt spanska prov och jag fick VG+ så det blev jag väldigt nöjd över! fick lite smått panik där i början när hon sa att hälften av klassen hade fått IG (aaa)
aja, sen vare lunch, engelska, livskunskap och SO. blev som sagt ingen tripp till stan idag pågrund av olika skäl men allt fixade sig ändå ;) nu ska jag skriva lite saker till SO-provet och sen bara chilla lite. vi hörs senare, puss!♥

vill ha sommar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0