fredag

Heej! :) idag är det jätte skön för vi har typ inga lektioner! först har vi typ mentorspass, sen halva IUP och sen ska alla nior plus några från några andra skolor gå till erskinesalen och kolla på en gubbe som har varit i ett koncentrationsläger. ska faktiskt bli ganska kul att höra om en som vart med under andra världskriget och jag slår vad om att jag kommer börja böla.. $ föreläsningen är iaf i typ 2 timmar och sen får vi käka lunch och sen ska vi gå tillbaka till erskinesalen och typ ställa frågor. sen har vi bild och sen slutar vi! :) ganska så nice dag tycker jag. ikväll så ska jag och några tjejer sova hos chillen :D vet inte riktigt vilka det blir än så länge men typ jag, chillen, jessie och någon mer? aja, får se om jag hinner blogga ieftermiddag men jag ska försöka ;) Ha en bra dag, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0