klippning

Heej alla söta! :) har faktiskt börjat få lite mer läsare nu på sistone så det blir jag glad över (även fast det inte är så många) ;) idag har jag gått i skolan dårå och inget spec hände väll där. sen efter skolan tog jag en promenad till min frissa och Simon var snäll och hänkade :) <3 blev iaf nöjd med håret! nu ska jag väll snart börja plugga lite till provet imorgon men annars har vi typ inget plugg den här veckan! ikväll är det också premiär för desperate housewives! :)))) äntligen börjar alla serier så min kväll kommer spenderas framför tvn. ha det bra, puss!♥

resultatet för håret (ser inte så mycket skillnad men ändå)


Kommentarer
matilda

blev ju as snyggt!! hehehe trogen läsare har du här... :$$$ <3333

2011-10-04 19:13:38
URL: http://maatildapalms.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0