om igårkväll

Heej! igår så var det orientering på dagen och det gick faktiskt skit bra! tog alla kontroller på VG banan och kom 20 minuter tidigare :) sen hade vi 3 timmars rast och sen hade vi bild. när vi slutade gick jag hem och duschade och bara tog det lugnt ett tag :)
sen vid 7 så stack jag ut och träffade Tobias och Simon :) chillen skulle varit med men hon var sjuk :// men vi satt vid kanalen en stund och gick runt lite i centrum och träffa lite roligt folk! :) hade riktigt kuul (aa) kom hem vid typ 10 för killarna skulle dra hem med bussen. idag vaknade jag runt 10 och snart ska jag gå till mormor och käka lunch :) sen tänkte jag dra till Lidl och köpa lite godis och sen hem och bara chilla! bloggar mer senare, puss!♥

taggade inför orienteringen igår ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0