inga ord för igår

jaa igår var jag i Nacka med Jessie på modelljakten! vi var där från klockan 3 till typ 8! det var helt galet kul och jag kan tyvärr inte berätta alla detaljer :) jag skratta, grät och allt hände på samma gång, haha var helt slut i benen när jag kom hem. missa inte alla program som går på kanal 5 play, premiär 26 september! :)) idag så ska jag bara ta det lugnt och plugga lite tänkte jag och sen ikväll så ska vi bort på middag till grannen. förlåt chillen älsk men är skit trött :') <3
bloggar mer senare, puss!♥

Kenza som är sjukt snygg!

Andreas som är sjukt snygg!

och Jessie som är sjukt snygg!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0