LIVET

Har ni någon gång tänkt på livet, framtiden och livets slut? Jag tänker ofta på hur mitt liv kommer se ut, när jag ligger i sängen och ska sova. Tänker ofta på vad jag kommer jobba som, hur min familj kommer se ut och vad som kommer hända i mitt liv. Om det kommer vara svårt, jobbigt, lätt och bara kul? Det är många frågor som snurrar runt i huvudet. Skulle vara ganska kul att kunna se in i framtiden men ändå inte för man vill ju inte veta exakt vad som kommer att hända! Sen har jag funderat väldigt mycket på att tänk när man är typ 70-80 år, då vet man att man inte har så långt tid kvar att leva. Man har säkert haft ett underbart liv men ändå fett konstigt att det bara tar slut helt plöstligt. Tycker det är hemskt att en dag bara ens liv slutar. Att man ligger i en kista och allt är bara svart. Jag vill inte att mitt liv ska ta slut, jag vill leva föralltid. Jag hoppas att man börjar om på ett nytt liv efter att man har dött! Gillar egentligen inte att tänka på att jag ska dö liksom men det är ju nått som alla gör men ändå är det så himla hemskt! Jag hatar begravningar och tycker det är det värsta som finns. På min morfars begravning tror jag att jag grät mest i hela kyrkan, hemskt! 
Kände att jag ville skriva av mig lite om mina tankar och vill bara säga att

Ta vara på erat liv och lev varje dag som om det vore den sista!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0