6 hela månader med den bästa!


1 april idag och för 6 månader sen älskling.. tänk att det har gått ett halv år sen vi blev tillsammans. helt galet! var ska jag börja liksom, Du är den bästa killen jag någonsin träffat och du är min andra halva. Du är den som jag kan prata med allt om, känner mig trygg med och mår så jävla bra med! alla stunder med dig har varit dom bästa och jag hoppas att det blir betydligt fler såna. Du är min bästa vän, min stora kärlek.
DU ÄR UNDERBAR!
Jag älskar dig så otroligt mycket!♥


Kommentarer
Jessica Gustafsson

Naaaaaaaaaaaaw ! Det är i såna här stunder man känner sig lite extra sugen på att ha en pojkvän.. <3

2012-04-01 14:47:37
URL: http://jessies.beldo.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0