ÄLSKA LIVET!


heej alla fina! :) vet ni hur bra livet är just nu eller!? sitter här med ett stort leende på läpparna :D imorse vaknade jag upp hos pojkvännen och det är det bästa som finns. vi bara myste hela förmiddagen till ungefär halv 1 då vi drog in till stan och såg på bio och åt middag :) har haft en underbar halvårsdag med dig idag älskling! kom hem ungefär lite innan 6 och vid typ halv 7 gick jag och hela min familj hem till chillen och har varit där i typ en timme och vet ni vad vi har gjort? jo, vi har planerat att jag ska få åka med chillens familj till italien i juli i sommar!! gaaaaaah, vet ni hur taggade vi är eller :D jag och chillen i italien tsm, herregud... säger bara att sommar 2012 kommer bli bäääääst!!! älska när allt går så jävla bra och när man inte kan må bättre :) Ha det bäst, puss!♥

Från då till nu, är du fortfarande min bästavän!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0