Häng kvar!


Heej igen! min dator är då fortfarande sönder så nu sitter jag vid mina pärons dator och uppdaterar lite. Den här helgen har jag varit på cup med bästa laget i Mora. gick grymt bra för vi körde mot 95/54 och vi kom 2a! :D känslan när vi vann och gick till final, fy fan asså alla var så jävla glada! har haft en grym helg :) eftersom vi mötte 95 och 94 så var dom större och starkare så det blev några skador och jag gjorde då illa mina fingrar när jag flög in i sargen.. och nu är jag jätte förkyld och trött så idag ska jag typ sova och så måste jag plugga -.- sen idag är det ju valborg så ikväll ska jag hem till chillen och äta middag med min familj och sen vet jag inet riktigt vad vi hittar på :) kommer inte bli så mycket uppdatering eftersom min dator inte funkar men när den funkar så börjar jag normalt igen så häng kvar! Ha det bäst, puss!♥

bilder från helgen


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0