myyys helg!


Heej! ska snart hoppa in i duschen eftersom jag var på träning nyss. gick faktiskt bra idag och jag sov även as bra inatt så nu är jag pigg! :) ikväll har jag massa plugg som ska göras så tror inte det blir så bra uppdatering. kommer ha ganska mycket plugg dom kommande 3 veckorna så kanske inte blir så mycket och rolig bloggning men minst ett per dag iaf ;) i helgen så ska jag iaf ha det super mysigt!
imorgon ska jag gå i skolan tills 3. gå hem till mig där även älskling är och packa lite för att jag ska sova hos honom imorgon och på lördag :) men innan vi drar till honom imorgon så ska vi gå till chillen och käka där för där kommer det vara massa fina tjejer :) tar kanske halv 11 bussen hem till simon sen. men jag bloggar kanske lite senare eller imorgon. Ha det bäst, puss!♥

älskar bilden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0