need beuty sleep


behöver skriva av mig lite, ni behöver inte läsa...

Har haft svårt att sova i tre dagar nu och vet egentligen inte varför eller jo föresten, allt bubblar alltid upp i huvudet precis när jag ska sova, får ni också så? tankar som kommer upp varje kväll och som inte vill lämna ens huvud. så har jag haft nu några dagar och även fast jag inte vill det så fortsätter det. tror det har gjort att jag drömt en och annan mardröm här och där också, fan jag behöver min beuty sleep! Tänk att ens hjärna kan innehålla så mycket saker som man vill fixa och ordna och göra bättre.
ääh, livet är som det är och det rullar på ovanligt bra nu för mig tycker jag väl...
ska nog sova tidigt ikväll så att jag blir pigg imorgon då det är nationella prov.
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon, puss!♥

we heart it

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0