Påsklov!!


Heej! idag är det ju skärtorsdagen och nu har man äntligen påsklov, såå jävla nice! :D om lite mer än en timme drar jag på träning och sen kommer jag hem vid sju. vid 8 kommer älskling hit till mig och sover här. sen imorgon tidigt på morgonen vid typ sju så drar vi till mitt landställe på öland, kommer bli sjukt mysigt :) kommer inte ha datorn med mig så det kommer kanske bara bli några få mobil inlägg ibland men annars kommer jag tillbaka med vanlig uppdaering på tisdag ;) vill ni har lite uppdatering och bilder från mig nu på öland så är det bara att följa min instagram - sofiaronnersjo (a) aja, nu ska jag käka lite mellis och se på tv en stund innan jag drar ner till träningen. Hoppas ni får en jätte bra påskhelg, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0