If you want to be happy, just be it

 
Heej! som ni kanske har märkt har inte uppdateringen varit på topp men det är för att min käre dator inte vill funka som den ska tyvärr så pappa ska väll försöka fixa det och sen kan jag börja blogga som vanligt igen. iaf, sista dagen på lovet idag då. Den här sommaren har varit jävligt bra även fast det har varit sämst väder! har varit i italien, varit på öland och har umgåtts med min babe nästan hela tiden och därför är det extra svårt att vara utan honom nu.. min älskling kommer vara ifrån mig 5 dagar i veckan och det är jävligt svårt, saknar honom så det gör ont varje minut.
Livet rullar på men det är mycket som händer på samma gång.. Imorgon börjar jag gymnasiet och jag är faktiskt inte ett dugg nervös än men det kommer väll imorgon när man går in i aulan helt själv. men jag är faktiskt riktigt taggad på att börja om liksom, allt är ju nytt! ny skola, nya människor, ny omgivning osv så det känns riktigt bra.
Innebandyn drog också igång igår och det är också väldigt skönt. Har faktiskt saknat att bara få ha kul på planen och glömma allt annat under tiden man spelar.
aja, även fast det händer dåliga saker runt omkring en så mår jag så jävla bra!
Livet skulle inte kunna vara bättre än såhär asså.
♥Kärlek♥
Tumblr_m8q72ymub81rboptco1_500_largeTumblr_m8li9ma3zw1rnvwrlo1_500_largeTumblr_m5tek0k5wk1rybh11o1_400_largeTumblr_m85aompe8e1r4rohio1_250_large

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0