Spånga

 
Nu funkar äntligen min dator igen ¨så nu blir det uppdatering! Jag har nu gått i spånga två dagar och det känns redan så jävla bra, grym klass och grym linje. tror det här kommer bli tre riktigt roliga år asså! :) idag efter att jag hade slutat så åkte jag in till och mötte simon, vi åt på jensens och hade det riktigt mysigt♥ imorgon så ska alla ettor och tvåor åka till Kungsängen och ha ett "drakbåtsrace" klass mot klass. tror det kommer bli riktigt kul, bara att hoppas att det inte regnar för mycket bara (a) aja, nu är jag så jäkla trött så nu tänkte jag bara lägga mig i soffan och kolla tv en stund och sen ska jag sooova.
Ha det bäst, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0