nämen tja

Heej igen! saknat mig? ;) nej, men vet att jag inte bloggat på sjukt länge men har varken haft ork eller nått att skriva om så då sket jag i det helt enkelt. den som övertalade mig var väll bell dårå som jag träffade igår på bussen, riktigt kul! har saknat den tjejen galet mycket så nu får vi verkligen ta och ses :) var även och fikade med los chicos igår, myspys! sen åkte jag till min älskling på kvällen och hade det ännu mer mys. men cad har jag gjort resten av veckorna då jag inte bloggat då? jo, jag har haft fett mycket i skolan så har pluggat som en galning, har varit sjuk, allt har bara gått riktigt jävla fort och nu på måndag så är det helt plötsligt julafton, helt sjukt. och idag är det faktiskt jordens undergång också, but we are still alive! iaf, ska snart gå ner till mamma och hjälpa till med maten, sen så ska vi ha lite familje julmys och klä granen, äta massa gottigt osv. sen drar jag till munsö igen senare ikväll. myyys! någon mer som märker att jag gillar ordet mys? (a) anyway, kanske inte bloggar varje dag men ska försöka vara lite duktigare än förut iaf och blogga så ofta jag kan! Hoppas ni får en jätte bra jul och ett toppen jullov! puss♥
 
lite random bilder från veckorna som gått:
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0