fredag

Hello alla fina! ;) kom nyss hem från skolan och nu sitter jag här och lyssnar på lite musica. om typ 2 timmar drar jag till bussen för att åka ut till älskling :) sover där och sen kommer jag hem lite efter 11 imorgon. sen imorgon så ska jag träffa chillen, jessie och anna ute vid bussen lite innan 1 och så ska vi dra in och shoppa! :)) sen ska vi köpa nån mat, typ pizza eller thai och ta med hem och så sover alla brudar hos mig, fett mysigt :D aja, jag bloggar nog någon gång imorgon. Ha det bäst, puss!♥

Kommentarer
julia's

Fin blogg, har du någon kamera? (_:

2012-02-11 09:05:57
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0