helt slut

Heej! har typ aldrig varit så trött som jag är nu. har gjort klart andra nationella provet och jag kan inte beskriva vilken lättnad det är att båda svenska är helt klara! nu är inte nästa förens om en månad typ ¨så nu kan man slappna av ett tag :) igår då så var det romme som gällde från 6 på morgonen och jag kom hem sju. hade galet nice med brudarna och jessie och chillen har massa bilder som kanske kommer upp sen ;) idag så var det då nationella prov på morgonen, sen svenska och sen tx-slöjd. efter skolan gick jag och chillen hem till henne och bara slappade innan vi drog iväg på träningen. sen så fyller min syrra år idag så vi har firat henne lite men släkten gick hem precis så nu kan jag bara lägga mig i soffan och typ sova, sköööönt! vi hörs kanske senare, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0