loooov

äntligen är det fredag eftermiddag och man är ledig en hel vecka! :D sååå skönt asså! dagen har faktiskt gått ganska bra och det var skönt att bli klar med matteprovet och step up passet :) nu sitter jag och dunkar lite musik och håller på att packa det sista tills imorgon då jag drar till Idre med la familia och några andra kompisar, ska bli riktigt skönt att få åka bort och bara få softa varje dag. men sen ikväll vid halv 7 så drar jag ner till Kommun huset och möter laget för då drar vi till Roterbro på match (cup) :) var inte alls taggad förut men nu börjar jag bli lite taggish här! nee men det ska bli nice. aja, nu blev det ett långt inlägg med bara random prat. vi hörs lite senare innan jag drar, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0