nationella prov imorgon! :O

OMGOMGOMGOMG imorgon är det första nationella provet i svenska!! gissa om jag är nervös :O aja, det får gå som det går, kan inte göra så mycket annat.. slutade somsagt 11 idag och var hos chillen hela eftermiddagen och hade galet kul som vanligt! pluggade inte så mycket men blev iaf klar med det jag skulle bli klar med :) utvecklingssamtalet gick också bra, sista på den här skolan och det ska bli väldigt skönt att få byta till gymnasiumet kan jag säga! ;) sen var det träning och den gick sämst men aja^^ nu ska jag bara ta det lugnt och plugga lite till en so läxa vi har imorgon. Ha det bäst, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0