torsdag

har precis duschat nu och ska snart sätta mig vid soffan och kolla på tv. dagen började med att jag vaknade upp brevid världens finaste person♥ sen stack vid till skolan och då var det direkt dags att göra matte prov, gick faktiskt väldigt bra men jag ska göra klart det imorgon. sen hade vi gympa och då dansade vi vals och foxtrot (?) haha, bell och jag var bäst heltklart! sen var det svenska och sen tx-slöjd. slutade tjugo över tre och då gick jag hem till chillen och softade ltie innan träningen :) nu måste jag gå igenom mitt gympa pass innan jag kan börja slappna av ikväll... ska visa upp det på gympan imorgon och jag är inte bara liiiiite nervös just nu! :O aja, det är bara hoppas på det bästa. Ha det bäst, puss!♥

happy girls!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0