torsdag

Heej! har precis duschat och tänkte snart sätta mig i soffan med en varm kopp te och mysa :) har varit vanlig dag i skolan dag så har inget speciellt kuul att berätta men imorgon är det iaf fredag igen och då ska jag ha myskväll här hemma hos mig med älskling! :) sen på lördag morgon (tidigt -.-) så är det match mot rotan och jag är sjuuukt taggad även fast jag inte tränat på ett tag.. sen på lördag kväll så har vi släkt middag här hemma hos hos. på söndag tror jag det blir lite shopping och lite plugg! men bloggar mer imorgon på morgonen, puss!♥

börjar bli lite kallt utan mössa nu så imorgon kommer jag se ut som björn med denna skapelse på bilden (a)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0