drunknar i plugg...

Heej allihopa! är så sjukt trött så håller typ på att somna här framför skärmen och min kropp är helt död.. är hemma hos chillen just nu och håller på att plugga engelska, no och gympa -.- är snart klar med engelskan så då är det bara att börja med nästa sak, no... asså idag har verkligen vart typ värsta dagen. hade match med skol DM och det gick SÄMST! alla glömmer den^^ sen nu har vi massa plugg och jag typ dööör. så jag kommer faktiskt strunta i träningen ikväll för att plugga istället, har ju ändå redan spelat idag så ;) haha, oj vilket depp inlägg det här blev :$ skriver lite roligare sen senare när jag är hemma och på bättre humör. ha det bäst, puss!♥ 
passande bild tycker jag (aaa)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0