helgen

Idag:
kommer hem från skolan runt kl. 3. packar lite, duschar, käkar tidig middag och sen drar jag till bussen som går hem till älskling! sover där och kommer hem lite efter 11 på lördagen..

Lördag:
kommer hem från älskling och käkar lunch. sen ska jag möta några tjejer i bollhallen lite tidigare än matchen och bara snacka :) sen börjar matchen kl. 4. efter matchen vet jag inte riktigt vad som händer.

söndag:
plugga och bara ta det lugnt hela dagen! så jävla skönt att bara vara inne och softa :)'

vi hörs imorgon när jag är hemma! ;)
Ha det bäst, puss!♥


Kommentarer
Jessica Gustafsson

Hej snygging ! Har en satt igång en veckans blogg hos mig, var med och tävla vettja :D ses imorgon, pusss ! <3

2012-01-20 21:42:39
URL: http://jessies.beldo.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0