ingen bra dag idag..

Godmorgon! vaknade för typ en havltimme sen och ligger just nu i soffan med myskläder och typ halv sover. är typ sjuk, vaknade med halsont och att jag hostar -.- och sen har jag såklart världens mensvärk på det också, toppen! så idag ska jag bara ligga i soffan tänkte jag då fast ne det funkar ju inte för jag har ju massa plugg jag behöver göra också -.- verkligen kul söndag not!

aja, igår så var jag ju med Jessie och anna och vi hade en galet mysig dag :) jessie fotade massa fina bilder på oss som jag lägger ut sen! vi fikade massor, åt jätte god wok till middag, träffade bell en timme typ och sen på kvällen såg vi på tv och tjockade oss lite, hade det alltså toppen igår! :)
men vi hörs sen lite senare med några bilder från fotograferingen ;) Ha det bäst, puss!♥

gammal bild men alvedonen är iaf min bästa vän idag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0