chill måndag


Sitter hemma och dunkar musik och kollar facebook just nu. fick sluta vid 1 idag för vi hade ingen engelska och sen är jag klar med allt i non så behövde inte gå på den, så himla skönt nu när exakt allt plugg är klart och man behöver inte alls tänka på skolan på fritiden nu! :D chillen kommer hem från skolan om typ 40 min så då ska jag gå till henne och så ska vi baka till non imorgon då alla ska ta med sig nått fika och så ska vi se på film, as härlit ju! sen sticker vi på träning vid 5 fast ska inte vara med för har fortfarande ont i foten när jag springer och så är jag förkyld också så skippar den idag... aja, vi hörs ikväll, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0