Livet rullar på bättre än nånsin nu. Bara en vecka kvar av nian och sen skiljs man åt från personer som man känt sen 6års och vissa i bara tappen. Kommer bli riktigt sorgligt att lämna allt som man växt upp med men samtidigt ska det bli galet nice att börja i gymnasiet. ny skola, träffa nya människor och allt annat som blir nytt. hoppas verkligen att jag valt rätt skola och kommer att trivas. Nu dem här två sista veckorna i skolan har varit riktigt bra eftersom det inte har varit så mycket plugg, man har umgåtts med alla ute på rasterna ute i solen och bara chillat galet.
Mina homies har ju också bara varit otroligt underbara. Vi har så många minnen tillsammans och jag är glad att jag har lärt känna mina tjejer mycket bättre på senaste tiden och vi ska hitta på galet mycket saker i sommar! Jag älskar er alla och ni är så fina och knäppa på alla olika sätt ;) och sen du Simon, du lyser verkligen upp mina dagar. Utan dig skulle jag inte vara någonting, jag älskar dig otroligt mycket!
Nu ska jag verkligen njuta av varje dag som går och leva livet som aldrig förr.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0